Veelgestelde vragen

Je bent hier:

Verzenden & Retourneren

Nee, niet alle. Sommige artikelen die aangeschaft worden bij Scheffer Outlet worden NIET door ons via een pakketdienst of expediteur verzonden. Sanitair en tegels zijn breekbare producten en dienen met de meeste zorg behandeld te worden. Indien je zelf niet de mogelijkheid hebt het transport te regelen, kun je gebruikmaken van onze eigen bezorgdienst. Per bestelling zal het bedrag voor transport worden berekend. De kosten worden voor het transport bepaald op basis van afstand en hoeveelheid. De verzendkosten zijn 7,25,-. Voor nadere inlichtingen kan je contact opnemen met onze klantenservice.

Scheffer Outlet heeft bijna altijd alles op voorraad. Per product kunnen de levertijden verschillen, daarom staat bij elk artikel een levertijd aangegeven. Deze levertijden worden continue bijgewerkt voor een optimale levertijdsindicatie. Bij een lange levertijd gaat het om een indicatie en is de precieze dag van levering helaas nog niet vast te stellen.

Scheffer Outlet streeft ernaar dat je als tevreden klant een aanschaf doet in onze winkel. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over het (geleverde) product. Dan heeft Scheffer Outlet de mogelijkheid dat je het product kunt retourneren. Indien je retourzending voldoet aan de voorwaarden, kun je vervolgens het geld terugkrijgen.

  • Er wordt geretourneerd binnen 14 kalenderdagen na de dag van levering.
  • Het product is origineel / oorspronkelijk.
  • Het product is schoon.
  • Producten die speciaal voor je besteld zijn, kunnen NIET retour.
  • Om een risico op waardevermindering te voorkomen verzoeken we je de verpakking ongewijzigd te laten.

Producten die speciaal voor je worden gemaakt / besteld kunnen NIET retour. Indien je twijfelt of een product kan worden geretourneerd kun je contact opnemen met de klantenservice.

Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen in de vorm van waardevermindering. Levering van beschadigde artikelen dient zo snel mogelijk na ontvangst gemeld te worden.

Indien je meer doet met de producten dat het beoordelen daarvan (om te kijken of je het wilt houden) en dat daardoor schade aan het product ontstaat, ben je als consument aansprakelijk voor de waardevermindering.

Retourneringen dienen vooraf aan onze klantenservice te worden gemeld. Je ontvangt daarna de retourprocedure welke op je bestelling van toepassing is. Voor onaangekondigde retourneringen kunnen wij geen afhandeling garanderen.

Retourneringen mogen onder bovenstaande voorwaarde verzonden worden naar:
Scheffer Outlet
t.a.v. klantenservice
Brinkweg 11
7021 BV Zelhem

Wanneer je een artikel wenst te retourneren dan kun je deze zelf terugbrengen naar de winkel. Aan het retourneren van producten kunnen wel kosten verbonden zijn, afhankelijk van de transportdienst en het artikel. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Afhankelijk van het product kun je deze per PostNL of een transportbedrijf naar het retouradres opsturen. Zorg er wel voor dat je retour altijd wordt aangekondigd via onze klantenservice.

Je ontvangt de terugbetaling zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding. Wanneer het product is geretourneerd dan ontvang je alle betaalde bedragen terug exclusief eventuele retourkosten.

Het is mogelijk om je bestelling te annuleren. Wij verzoeken dit altijd binnen 24 uur aan ons per email door te geven onder vermelding van je ordernummer. Bestellingen die reeds verwerkt zijn, kunnen niet meer worden geannuleerd.

Betalingen

Je kan je bestelling op verschillende manieren afrekenen. Bij ons kan je afrekenen met iDEAL en vooruit per bankoverschrijving. iDEAL is verreweg de snelste, meest makkelijke en veilige manier om je bestelling af te rekenen.

Ja dat kan! Als je voor een bankoverschrijving kiest dan dien je zelf het openstaande orderbedrag naar ons over te maken. De gegevens die nodig zijn voor de bankoverschrijving staan in de orderbevestiging die je na het plaatsen van een bestelling per email ontvangt. Vermeld bij de bankoverschrijving altijd het ordernummer uit de orderbevestiging en hou er rekening mee dat het één tot drie dagen kan duren voordat de betaling op onze rekening is bijgeschreven. Na ontvangst van de betaling wordt jouw bestelling in behandeling genomen en verzonden.

IBAN nummer: NL94 ABNA 0533 5224 39
BIC nummer: ABNANL2A

Contact

Scheffer Outlet
Brinkweg 11
7021 BV Zelhem
Telefoonnummer: 0314-624745   
E-mail: info@schefferoutlet.nl
BTW-ID: NL800459581B01
KVK: 09074536

Maandag9:00 – 17:30 uur
Dinsdag9:00 – 17:30 uur
Woensdag9:00 – 17:30 uur
Donderdag9:00 – 17:30 uur
Vrijdag9:00 – 21:00 uur
Zaterdag9:00 – 16:00 uur
ZondagGesloten